duminică, 21 septembrie 2008

Teatru











Pliantul găsit în standul hotelului anunţă montarea spectacolului de către Teatrul Naţional de Marionete sub deviza: “Dacă nu ai văzut Don Giovanni făcut de noi, nu ai fost la Praga”. Bineînţeles că în faţa unei asemena provocări nu ai cum să rezişti şi mi-am luat bilet la spectacol. Am fost surprinsă să constat că montarea pe care am văzut-o cunoscuse peste 2600 de reprezentări, participase la peste 20 de festivaluri internaţionale şi reprezintă un proiect care îi aparţine lui Daniel Dvořák şi lui Jan Dvořák, iar regia este semnată de Karel Brožek. În fiecare seară se joacă două spectacole cu sălile pline. Spectatorii sunt anunţaţi că intrarea în sală se face cu 20 de minute înainte să bată gongul şi intru uimită văzând că în public nu se află copii, ci adulţi. Atunci am înţeles că noi, românii, trăim cu o prejudecată. Teatrul de marionete nu se adresează îndeosebi copiilor şi bunicilor care-i însoţesc.

0 comentarii:

 

Excursiile mele Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez