duminică, 10 ianuarie 2010

Gradina Zoologica din Praga












Imi amintesc zilele cand eram copil si ma duceau parintii la Gradina Zoologica din Brasov sau din Barlad. N-am uitat niciodata mirosul urat de acolo, iar cand mai auzeam diferite persoane ca se distreaza sau isi petrec timpul la Zoo, ma ingrozeam.



Dupa ce am vizitat Gradina Zoologica din Viena, am facut o pasiune ca in momentul in care calatoresc in strainatate sa vizitez si un astfel de loc. La Praga, am aflat ca aceasta este, ca suprafata, cea mai mare din Europa. Mi-a placut sa vad multa lume plimbandu-si copiii, dar si animale care traiesc intr-un habitat aproape de cel natural. Nu povestesc mai multe, ci las placerea celor care-mi urmaresc blogul sa se uite la poze. Vom avea si noi vreodata o astfel de gradina zoologica? Sper ca intrebarea sa nu fie retorica.




0 comentarii:

 

Excursiile mele Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez