sâmbătă, 9 august 2008

Fata morgana


In drumul spre Gradina botanica din Praga, calatorul poate citi un indicator: Fata morgana. Fara sa stii exact despre ce e vorba poti ignora semnul si rata astfel un obiectiv important. Ce este Fata morgana? O sera unde au fost reconstituite diferite ecosisteme de pe glob, unde te poti odihni in padurea tropicala sau in jungla. Pe langa fauna bogata, calatorul are ocazia de a asculta diferite sunete care intregesc atmosfera pe care au creat-o organizatorii. Dupa ce am vazut aceasta sera, mi-am dat seama ca, probabil, romanilor le lipseste creativitatea. Toti asteapta fonduri, se plang de lipsa interesului opiniei publice fata de institutiile lor. La Gradina botanica am vazut programe reale. Botanistii stiu sa-si atraga clientii consiliindu-i la ingrijirea plantelor sau vanzandu-le diferite specii ornamentale. Vizita aici a fost o alta lectie de viata si nu numai. Am vazut cum se poate cultiva respectul pentru spatiul verde, pe care ni-l dorim, dar nu stin sa-l protejam sau sa-l cream. Nu am vazut asa ceva nicaieri in Romania.

0 comentarii:

 

Excursiile mele Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez