sâmbătă, 9 august 2008

Gradina zoologica din Praga


De multe ori am considerat ca gradina zoologica este un spatiu de divertisment exclusiv pentru copii. Dupa ce in 2003 am vazut Gradina zoologica din Viena mi-am schimbat radical opinia. Poti petrece timpul observand animalele in habitatul lor natural. De atunci am devenit pasionata de astfel de locuri si nu am ezitat la Praga sa merg la zoo cand am vazut oferta. Citisem pe internet ca cehii au un numar mare de animale din diverse zone de pe glob si eram curioasa sa vad daca sunt buni organizatori ai unui astfel de spatiu la fel ca austriecii. Nu mi-au fost inselate asteptarile. Dar am plecat de acolo cu un regret in suflet. In Romania, animalele de la zoo nu au aceleasi conditii. Copiii nu au ce sa vada mare lucru decat niste animale anchilozate, murdare si fara chef de viata. Gradina zoologica este o ocazie de a face educatie in vederea protectiei animalelor, de a le vedea in habitatul lor natural si (de ce nu?) de a petrece timpul liber invatand sa-i respecti pe altii.

0 comentarii:

 

Excursiile mele Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez