luni, 25 august 2008

Kitsch


In fata Muzeului Franz Kafka din Praga este amplasat acest "grup statuar" ciudat. La vederea lui, oamenii au reactii ciudate. Unora le place si se pozeaza langa el, altii sunt uimiti si se intreaba ce legatura are cu scriitorul. Aceasta din urma intrebare si-a pus-o fiica mea si marturisesc faptul ca am fost pusa in incurcatura. De indata ce am intrat in muzeu am pus-o sa o intrebe pe doamna custode, care nici ea nu stia sa dea un raspuns exact. Femeia mi s-a parut incurcata, jenata si, intr-un final, ne-a spus ca nu stie. Postez acum fotografia si pun o intrebare, sper sa nu fie retorica: Stie cineva semnificatia?

0 comentarii:

 

Excursiile mele Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez