duminică, 10 august 2008

Muzeul figurilor de ceara din Praga


Am vazut in mai multe orase ale lumii reclame in care erau popularizate muzeele de figuri de ceara. Am ezitat sa le vizitez pentru ca-l vazusem pe cel din Anglia si mi-era teama sa nu fiu dezamagita de altul. Insa temerea mi s-a adeverit. La Praga exista un astfel de muzeu care are 75 de figuri de ceara, insa realizarea lor e departe de modelul original si de calitatea pe care o manifesta englezii in abordarea unei noi figuri. La muzeul dinn Praga s-a incercat o imortalizare nereusita in primul rand a personalitatilor cehe de prim rang si apoi o reconstituire a conducatorilor sovietici. Rezultatul e discutabil mai ales ca pe langa imperfectiunile artistice, figurile de ceara sunt ingramadite intr-un spatiu restrans. Daca ati vazut originalul din Anglia nu merita sa vizitati acest muzeu.

0 comentarii:

 

Excursiile mele Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez